Kommer inte på nån rubrik

Sitter i soffan och känner mig allmänt halvdöd sådär. Christoffer sitter bredvid mig och sover, han satt vid datorn och helt plötsligt så sov han bara. Har tryckt in cheezballz i munnen på han och peta på han och hållt på men han vaknar inte. Men han har inte sovit på 30 timmar eller nått så han får väl sova då.

 
Sitter framför datorn och sover med huvudet hängandes och dregglar med öppen mun hahaha :P

Igår tror jag inte vi gjorde så mycket, förutom att vi var till Jonas en sväng och hälsa på. På kvällen åkte jag, Christoffer, Hägge och Leo till stan och snurrade. Var nå bilrace som vi kolla på, och polisen kom och en bil började brinna sen och då kom brandkåren och jaaa. Sen skjutsade vi en till Stigslund, han var asfull och kom egentligen från Stockholm och hade svårt att komma på vad han gjorde i Gävle haha. For hemåt vid tre, då åkte jag hem och sov men killarna körde nån mustang eller nått åt nån. C var hemma kl 17.00 och det förklarar väl varför han är trött.

Kollar repris av Solsidan, eller ja det slutar väl nu. Tror inte att det dröjer så länge innan jag hoppar i säng. Håller på att somna hit nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0