Årets första bad!

Fyfan vilket sommarväder det har varit idag, så jävla härligt :) Har fått liiite färg också, fast inte alls mycket, men det är en början! Somnade typ vid tvåtiden, sen vaknade vid fem när Christoffer klev upp och åkte till jobbet. Då kunde jag inte sova så jag var vaken till nio innan jag somna igen haha.. Ställde klockan på tolv men har sovit som en stock så vaknade när Christoffer ringde klockan ett.

Vi var till totrabadet med Patric och Carro idag och det fick bli årets första dopp för min del. Jag frös något kan jag ju säga haha! Men det var för att solen hade gått i moln, klockan var ju typ vid nio nånting. Så det hade nog varit skönare att bada mitt på dagen, för då var det verkligen varmt. Tog ett tag innan jag vågade hoppa i, sen bottnade jag ju såklart inte så hela jag for i, och det var kallt!! Var inte riktigt beredd hehe.. Fast det var faktiskt roligt att bada :)

 
Bilderna är från google, var lite mer folk idag fastän det var kväll :)

Nu sitter pojkarna och spelar nått spel på varsin dator, snart är det väl läggdags för herrn. Tror jag kanske slår på en film då, har några nya som jag har tänkt se här nån gång framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0