Bilder från Killinge

Som sagt var vi i Killinge igår med klassen. For dit vid halv elva, sen åkte jag, Ida och Jesper hem strax före åtta. Var regn hela dagen så det var rätt långtråkigt där, men tänkte lägga upp några bilder jag tog. Orkade inte ta med kameran så blev bara några med mobilen.


Nathalie, Carro, Jesper och Catti väntar på att lunchen ska bli klar


Nöjd Idogirl har ätit lunch, och så våran samhällslärare bakom henne


Johanna, Martin, Emil


Vi for till kiosken och köpte banana skids, så fick vi typ 20 daim och marabou av Märtha (tanten som hade kiosken) för dom hade gått ut, så vi skulle ta dom och bjuda alla andra. Söt tant haha!


Ida chillar på Killinge skateramp (hahaha)


Det här visar ganska bra hur tråkigt vi hade till och från haha...


Vi gungade till och med i brist på annat


Sen åkte vi till Killingifallet eller vad det hette, och kollade på det i fem minuter innan vi for tillbaka

 
Sen satt vi i kåtorna och surrade och väntade på maten. Fast jag och Ida for och skjutsade Jesper och Emil som skulle bada i älven, vilka puckon alltså.. Fast dom gjorde det faktiskt! Efter maten drog vi direkt hemåt.

Väntar på att C ska höra av sig, ska till mormor sen och lämna studentklänningen som hon ska sy in åt mig för den är för stor, sen går tåget strax för sju nån gång. Stressad som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0