Bildlöst tråkigt inlägg

Fyfan vilket jävla sommarväder det är här!! Helt galet skönt :) Jag, Christoffer, Hägge, Max och Billy städade ur Majkens lägenhet igår. Sen på kvällen var vi runt till nå folk en sväng, det var inte så livat för min och Christoffers del men vi var väl hemma först vid fyratiden, fast då åkte vi inte hemifrån förrän strax före klockan ett så vi var inte ute så länge.

Idag for vi in igen och städade ur det sista ur Majkens lägenhet med Kerstin och Christoffers farmor. Vi har ätit och nu är C hemma hos Hägge och gör nånting med hans bil men jag är hemma med vovven eftersom hon varit själv när vi var och städa. Får se vad som händer senare, nu ska jag kanske ta mig en stödvila? Är grymt trött.
 



Och folk som säger att JAG har skrivit att Christoffer har krocka med bilen kan ju ta och läsa inlägget nedanför igen :) Ni kanske bör läsa min blogg ordagrannt istället för att tolka på eget sätt....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0