Ensam heeeela dagen lång

Tröööött chey! Dagen blev genast lite tråkigare eftersom Christoffer inte kommer hem förrän ikväll/inatt för han skulle till Örebro med nån kille och hjälpa till att hämta nån bil med honom. Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, vela vara hemma och vara lat och glo på film ikväll men verkar som att jag får göra det ensam.

Ska väl värma mig nå mat och göra i ordning matlådor till Christoffer i brist på annat. Sen ska jag väl underhålla min hund som verkar vara sjukligt gosig av sig idag, ligger bredvid mig i soffan och vill att jag ska klappa heeela tiden. Blir nog tidig kväll ikväll, är sjukt trött! Var vaken till tre inatt men uppe redan elva så det var inte så farligt. Men nu ska jag ställa om dygnet så det blir rätt igen hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0