Hatar att komma på en rubriiiik

Nu sinar mina besökare så jag lär väl ge mig på en uppdatering ;) Fredag blev det lite party men inte så farligt, men det var trevligt. Min kamera blev bortrövad under kvällen och bilderna dagen efter är man ju aldrig beredd på. Dog en skvätt om jag säger så! Hahaha...

Igår var det lugnt för min del, stannade hemma och var hos grannen med ett gäng pojkar och flickor medan Christoffer drog på krogen med några polare. Jag gick och la mig efter tre och han stupade väl i säng vid halv åtta på morgonen skulle jag tro? Idag har det inte varit många knop, men vi drog till Henke och grillade iaf, mysigt :)


Mästerkocken Henke, som för i övrigt överlämnade grillen när det tog eld haha!


Maaaaaaaaat


Tjocka och mätta :)


Bakfyllegrabbarna

Nu väntar då sängen, ska upp tidigt imorgon ja :) Ska ringa viktigt samtal och sen får jag se vad som händer och fötter. Nu är det då i alla fall godnatt som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0