Snart bär det av igen

Älskling har bokat biljett åt mig idag så snart åker jag! ♥ Fast jag har en hel del ångest eftersom jag har hur mycket som helst att göra innan dess. Och dessutom ska jag sitta i Boden i två timmar och vänta på nästa tåg, känns ju också sådär lagomt kul. Plus att jag är orolig för resan med hunden eftersom hon mådde sjukt dåligt sist och jag vill inte att hon ska vara med om det igen.

Bara sådär i brist på annat så slänger jag upp några bilder från studentdagen när vi var i skolan:

Inte varje dag som man dricker alkohol i skolan, men finns ju undantag haha!


Jag och min trogna vapendragare! Hade nog inte klarat mig i skolan utan henne!


Några av mina klassisar, eller gamla kanske man ska säga nu


Catti och Alexandra


Och grabbarna såklart, alla utom en


Idag har jag, mamma, Peter och Jonte varit hos mormor och morfar och grillat som sagt, det var riktigt gott! Sen kikade vi på det som morfar filmade från min student.

Jag har egentligen inte gjort ett dugg i helgen men det har varit skönt. Nu på kvällen har jag varit och raggat lite med Ida och nu tittar jag på nån dokumentär. Efter det ska jag krypa ner under täcket och ladda upp inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0