Måndagen susar förbi

Det är typ omöjligt att komma dit man ska när man ringer Gävle kommun.. Nåja, jag kom fram till slut idag men det tog sin lilla tid. Får se vad som händer nu, de skulle skicka papper hem hit så vi får se!

Orkar inte skriva så mycket men tänkte slänga upp tre bilder från i fredags. Finns nog inge roligare än när nån annan har hand om kameran och springer runt och fotar. Är väl för att man själv alltid står bakom kameran :) Jaja, kommer tre bilder här nu som sagt!


Jesper (första gången man ser han på typ ett halvår!), Martin, Christoffer och jag


Knoddeeeen, Öberg och jag


Ute på balkongen och tar det piano. Snacka om mörkt det blir här på kvällarna!


Hade som tänkt kolla på film med min karl men han sover bredvid mig i soffan så jag ska dra på ett nytt avsnitt av danska Paradise hotel så kanske man kommer ikapp! Har några avsnitt kvar innan jag är det haha.. Sen på ett tag rasta vovven och sen är det godnatt.

Avslutar med nå tokiga bilder på Nova och Christoffer från när vi var och grillade hos Henke igår:


Husse och hund, fullt normala! Såhär brukar det se ut på promenaderna hehe


Jättenormala, som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0