Beställt kläder

Igår var jag nyttig hela kvällen, duktigt! Åt morötter och dipp på kvällen för att vara extra nyttigt eftersom jag tog fuskdagen på fredag. Idag har mamma firats (hon fyller år på tisdag men hon jobbar eftermiddag då) så jag har däremot inte varit lika duktig idag hehe.. Men min middag var bara på 3 points så jag har inte varit sååå dålig.

Skickade iväg en beställning med min mor, hon hade hittat massa som hon vela beställa och så kollade jag också och jag hitta en jättefin sommarklänning som jag har beställt. Vi kan låtsas att det var för att fira att det faktiskt äntligen är sommartid nu. Sen vart det en bh och ett par mörkblå jeans. Dom kommer i början av april stod det, men dom är säkert för små eller stora eller fula, som vanligt när man beställer nått och väntar och så får man det till slut ;) Klänningen skulle komma i mitten av maj (!!) så den får man ju vänta på.


Dimrosa sommarklänning som jag klickade hem, hoppas den är lika snygg som den ser ut att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0