cjvewröghawlg jhqwoh wö

Jävla körkortsteori, jag ids inte alltså. Fel att man får obegränsat med tester? Inge kul att känna sig stressad och sitta och göra dom och veta att man inte kan göra det när man vill 150 gånger om. Ska nöta igenom hela jävla boken innan jag gör nå test nu, men när ska jag hinna OCH ORKA med det? Fan vad less jag blir. Nu vart hela min jävla kväll förstörd. KUL LIV. Tänker inte ta nå jävla körkort och har aldrig velat det heller. Motivation, tid och ork efterlyses. Och ett jävla bra humör, för mitt temperament klarar inte av att jag inte läst på och inte ens läst hela boken än men jag tror att jag ska klara det ändå.


Kommentarer
Postat av: Linnea

man brukar få 10 till av dom ;D

2011-03-15 @ 10:41:53
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: evelina

jo men ändå, har man ingen motivation så orkar man inte va seriös när man gör de och då slösar man bara på dom ;o får väl sitta på bilskolan och göra de för där får man ju göra hur mycket som helst, lite drygt att sitta där bara..

2011-03-15 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0