Det är marknadshelg

Jag har inget att blogga om just nu. I helg är det marknad, hann inte dit idag men tänkte nog gå en sväng imorrn. Det är ju inte så mycket att se egentligen, samma sak varje år. Imorrn är det studentfest på Olles också, men jag ska bara sitta hemma. Kul? Har faktiskt inte alls nån lust att gå ut, och skönt är det. Utgången i Gävle för två veckor sen räcker för ett tag framöver kan jag känna, haha. Jag är en tråkmåns, och jag trivs med det!

Bjussar på nå bilder från marknadshelgen förra året, bara för att det inte lär bli några i år:



Marknadshelgen förra året, det var då när jag tvinga Lina och hennes kompis att komma
och säga hej innan vi andra for på krogen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0