Effektiv och duktig ikväll

Bra duktig ikväll ja! Skrivit massor på rapporten, så nu har jag skickat in den och väntar på svar. Känner mig hyfsat klar med faktadelen, skönt det för i helgen kändes det hopplöst, jag hade verkligen kört fast. Nöjd och glad kan jag då vara nu, för ett tag iaf :) Finns säkert hur mycket som helst att fixa till, och så har jag ju diskussionen kvar också..

Är irriterad för att mitt paket aldrig kommer, har väntat åtta dagar nu och det skulle ta sju (hehe dåligt tålamod), så jag hoppas det kommer imorgon. Min mamma fyller år idag och hennes present är en av grejerna som jag beställt nämligen.

Nu ska jag över till pappa, hoppa in i duschen och sen skutta i säng. Tandläkaren och borra klockan 8.10 imorgon, ångest :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0