Huvudvärk och trött


Mina favoriter förra helgen. Tyvärr har jag bara en av dom hos mig nu men räknar ner till den andra!

Jag och Catti är nog de enda studenterna som inte är ut idag verkar det som (tråkigast i kommunen?), så vi diskuterar strunt på fb-chatten och låtsas att vi blir klokare och att det vi skriver gör någon skillnad. Tyvärr är det inte så. Har också underhållt min pojkvän på msn med några dampanfall på skolan bland annat, tur han är förstående och söt.

Nu ska jag knapra lite alvedon för jag vart lite grötig i huvudet av all körkortsteori, sen ska jag slå en pling till min fina pöjk och säga godnatt, jag har varit trött i flera timmar nu. I Gällivare finns det liksom inte så mycket att göra den här tiden på dygnet när alla är fulla och allting är stängt utom krogen.


Fotade fullmånen för någon timme sen, synd man inte har ännu längre objektiv på kameran! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0