Idag mår vi verkligen inte bra

Imorse ringde klockan halv sex och jag tjatade upp Christoffer ur sängen. Mådde inte så bra då och sen när jag vaknade senare så hade jag feber. Mådde hyfsat bra kring halv tolv så då tog jag mig ut och rasta hunden men sen har jag bara legat i sängen och velat dö enda tills klockan var sju. Kul dag! Har ätit massa alvedon och till slut gick febern över men då fick jag migrän istället.

Nu har det börjat släppa i alla fall och jag är bara allergisk nu. Nyser ungefär hundra gånger i timmen eller nått sånt. Inte alls kul. Känner mig rätt så pigg nu även om jag inte är frisk. Orkade till och med laga middag åt oss när jag pallrade mig upp ur sängen medan Christoffer var ute på långpromenad med hunden. Gott vart det men jag hade ju inte direkt nån matlust.

Vi har nyss duschat och herrn har precis somnat i sängen, i bra tid för en gångs skull även om det nog inte var meningen att han skulle sova. Nu ska jag fortsätta kolla Big brother och sen äta lite mer allergitabletter så jag inte nyser ihjäl mig inatt. Hoppas man är frisk imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0