Morsning korsning

Klivit upp för en timme sedan. Hunden sover fortfarande, fast hon gnällde på mig att jag skulle gå upp. Hon är så fräck, för direkt när Christoffer stängde ytterdörren imorse så tokrusa hon från hallen och slängde sig upp i sängen och rulla ihop sig till en boll och stängde ögonen :b

Nu ska jag rensa lite foton för Leo och Henke gick lös med kameran igår så vi får se om det vart nå bilder som åker upp på facebooken sen! Efter det ska jag skutta i kläderna och ta en prommis med hunden. Ska nog gå nånstans vart jag aldrig gått så vi får se om jag hittar hem igen, annars dör jag faktiskt för det vore jävligt skämmigt haha. Men det ska nog gå bra! Sen fundera på vad det blir för middag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0