Nya naglar

Skola idag från åtta till halv elva, inte så farligt. Går bara till tolv annars men idag blev det ännu tidigare. For direkt och promenera med mamma och hundarna, skönt väder var det! Sen på stan en sväng med Ida och så stressa jag hem och målade naglarna innan jag drog till Anna där hon och Stina väntade.


Mina (stressmålade) naglar, förra ggn var dom rosa/vitt, nu blev de svart/neonrosa i brist på inspiration

Nu inväntar jag Ida för ska åka och köpa den nya twisterglassen (hehe), har ätit lite idag och har tio points kvar, duktigt av mig! :) Dessutom har jag promenerat, så en liten glass gör ingen skillnad. Twister innehåller ändå bara en points. Bra glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0