Rubriklööööst

Har inget att skriva, kul är ju det. Ångest över skolan men ändå gör jag inget åt det. Ska ta en plugg-dag imorrn hade jag planerat. Ta hem lite engelskagrejer och nöta, fan vad tråkigt. Men det måste göras innan jag dör av ängest :) Imorrn ska vi jobba med projektarbetet också.

Pratar med herrn just nu och fick just panik och undra om jag ens bokat biljetter till påsklovet haha, men jag kollade och det hade jag som tur var. Fast det skulle förvåna mig om jag inte hade det, jag som har allt planerat hundra år i förväg. Fast jag har inga biljetter bokade för maj och juni, och det börjar ta slut biljetter och jag är sjukt stressad över det :( Men synd man inte har råd, har ingen aning om hur det där ska lösa sig men som Christoffer alltid säger, det löser sig pullan, och ja vi ser ju.

Nu ska jag först rasta min hund, sen ta mina körkortsböcker i handen och gå över till pappa och läsa lite tills Big brother börjar, efter det ska jag stupa i säng för jag är så jäkla trött. Det är jobbigt att ha ställt fram klockan, för jag har inte ställt om ännu! Det verkar typ ingen ha gjort, alla var dödströtta i skolan idag. Tur man bara hade en lektion, eller egentligen två men jag hade körlektion så missade den sista.


En bild från i Vittersjö på bryggan i somras, bara för att jag vill ha sol och värme nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0