Skola, plugg och CHOKLAD!

Vi kom en bit på projektarbetsrapporten idag så det känns bra, vart också klara med religionen, som tydligen skulle vara klar först på tisdag så då har vi ingen lektion på måndag :) Sen webbdesignprov och jag fick fan MVG! Så jävla skönt, det var faktiskt inte sååå svårt, fast jag trodde att jag skulle ha typ på gränsen till VG som bäst. Men nu kan man vara nöjd och glad när det är ur världen.

Vad jag har att göra nu är faktiskt bara mina engelska-arbeten (som iofs är typ hundra stycken) och samhällsrapporten. Skrev klart filosofin idag (började igår) och gjorde krönikan idag också. Bra duktig ja!
 


Jag har fått världens dille på marabou mango, förstår inte varför jag går och är sugen på det hela tiden?! Jag tyckte inte den var nå speciell när jag smakade den första gången, men nu köper jag den så fort jag köper choklad hehe.. Så ja, vad är jag sugen på nu om inte marabou mango?! Men jag har faktiskt en dag i veckan som jag får äta godis (fast inte hur mycket som helst) så kanske ska äta lite choklad idag då, men då får jag ju inte äta något imorgon.. Kul att jag är inne på marabous hemsida och kollar på choklad när jag skriver det här inlägget HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0