Årets första jordgubbar

Igår var det inte mycket jag gjorde på dagen.. Christoffer kom hem vid sjutiden och då for vi och hämtade upp hans pappa och skjutsade in honom till stan. Vi var på Max och åt och sen åkte vi hemåt. När vi väl kom hem efter hundra miljoner stopp ungefär, så var klockan tio. Då hoppade vi in i duschen och sen efter ett tag for Christoffer och hunden in till stan och hämtade hans pappa, och jag åkte bil med Sebbe, Hägge, Henke och Sjöberg och drack några cider. C och vovven var tillbaka efter tolv eller ett nån gång så då hoppa jag in i hans bil. Vi var väl hemma vid tre.

Idag vaknade vi vid tolv och gick ner på Ica och handlade för kylskåpet ekade tomt. Köpte årets första jordgubbar som vi ska äta sen, och så honungsmelon. Så jäkla varmt idag så det ska bli gott! Nu ska jag joina herrn vid frukostbordet som jag har dukat upp. Tidig frukost idag, haha ;)


Muuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0