Baka, baka liten kaka

Har bakat idag till projektarbetsutställningen imorgon. Ska bli skönt när det är över, för då är det liksom klart. Har bara det imorrn, 9.00-14.00. Sen ska jag göra hundra miljoner grejer, kommer vara död på kvällen! Åka till bussgods och hämta ut paket, köpa present till C, hämta medicin, PACKA, duscha och ha kurs. Har fan inte ens börjat packa ännu, kommer glömma hälften.



Vi kikade på Big brother och lite hockey sen efter bakningen. Sen for jag och gick en sväng med världens finaste tvångsomhändertagna vovve. Hade lagt ut bilder på han om det inte var sekretessbelagt, så söööt! :D Han åt typ upp mitt örhänge i äkta guld också, men kräktes upp det direkt haha..

Nu börjar jag bli stressad på riktigt för allt jag ska hinna med imorgon.. Tåget går 13.15 på tisdag och jag slutar 12.10 så det finns liksom inte mycket jag hinner göra innan tåget går. Plus att jag ska till tandläkaren på tisdag klockan åtta. Ångest.

Nu ska jag varva ner innan jag lägger huvudet på kudden och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0