Betygen är äntligen lagda

Nu är äntligen betygen lagda, skolan är över, böckerna är inlämnade, skåpet är tömt och låset har jag hämtat hem! FYFAN VAD SKÖNT, nu är jag arbetslööös!!!!! (mindre skönt, men ändå). Enda gången jag ser skolan nu igen är den 10 juni då vi ska samlas där inför avslutningen osv.



Mina betyg var mycket bättre än jag nånsin hade väntat mig den här terminen: Engelska C - Godkänt, Religion B - Godkänt, Svenska C - Väl Godkänt, Psykologi B - Väl Godkänt, Filosofi B - Väl Godkänt, Samhälls C - Godkänt, Webbdesign - Mycket Väl Godkänt, Projektarbete - Väl Godkänt.

Sammanlagt på gymnasiet har jag 11 G, 16 VG och 1 MVG så jag har faktiskt varit duktig ändå :) Har bara godkänt i tråkiga ämnen, typ naturkunskap, geografi, matte, religion osv.

NU ÄR DET FAN ÖVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0