Cykeltur om ett tag



Sitter och dricker Ramlösa ananas och filar på engelska C-talet som ska redovisas imorgon (ångest) medan jag väntar på att maten ska lägga sig i magen så jag kan ta en cykeltur. Blir nog förmodligen tre eller fem kilometer idag, det beror på hur jag känner mig efter vägen.

Jag har velat cykla enda sen i tisdags då jag kom hem från Gävle men min cykel kunde inte pappa pumpa varken själv eller på OK för de är nån konstig ventil, dessutom går nyckeln inte att vrida om så går inte att låsa upp cykeln. Mammas cykel står i källaren och hon är i byn med nyckeln, plus att hon inte vet vart cykelnyckeln är så det gick ju inte så bra det heller.

Så därför blir det den fula räcern med sjukt obekväm sadel, gråa däck och typ fem eller sju växlar som jag ska ut på. Kommer bli tungt haha! Hoppas det går att pumpa dom däcken i alla fall, nu är jag less på att vänta. Får se hur långt jag orkar på tråk-cykeln..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0