Filosofibläää

Håller på och jobba med filosofin nu. Sjukt tråkigt. Kul att mitt betyg hänger på den här uppgiften och jag vet att jag bara kommer få godkänt för den är så jävla krånglig! Hittar ingen fakta och kommer inte ens kunna diskutera den lilla faktan jag har hittat. Därför jag sitter här och bloggar istället haha..

Sophie och Tyra var och hämtade Nova tidigare och var på långprommis med henne. Så kul att det funkar så bra, dom har lös henne och hon hänger bara på och får hämta pinnar och grejs. Så nu var dom för ett tag sen och lämnade henne igen och då säger Tyra såhär:

- Vart är Christoffer?
- Han är hemma i Gävle, sa jag.
- Är han där fortfarande? frågade hon.
- Ja, han bor ju där.

Så rynka hon på hela ansiktet och såg jätte-frågande ut, som om hon inte hade en aning om att han faktiskt bodde där. Så himla söt haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0