Förmiddagens sysselsättning

Har spenderat några timmar ute på Annas gård med hennes vovves bäbisar. Riktigt busiga små. Var rätt skönt ute först och solen sken, men sen gick den i moln och envisades med att stanna där. Till slut började det blåsa kallt. Man var rätt frusen när man gick in!


Här är lilla Lyra, som jag fastnade för från början när jag såg henne på bild.
 

Lycka till vänster med liten pinne, och Vilja till höger med de tokiga öronen!

Nu ska jag hoppa i duschen som det egentligen var meningen att jag skulle göra när Anna skrev till mig vid ett-tiden. Om jag nu hinner, för Ida skulle hämta mig efter hon slutat skolan (om fem minuter) och så skulle vi åka till Coop. Så jag ska väl dra iväg ett sms till henne och fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0