Fullt ös medvetslös

Är helt död efter dagen alltså! På engelskan skulle vi ju ha tal, men tre pers hann ha det på en och en halv timme!! Helt sjukt, mitt tal kommer ta typ fem minuter, och då visar jag en film på typ 2,5 minut haha.. Sen svenska och tråka, gjorde klart religionen och åkte sen hem. Satt hos pappa ett tag, sen över till mamma och äta. Sökte jobb i flera timmar, sen iväg och hade kurs. Hemma klockan nio och jättetrött...

Jag la nyss på efter att ha pratat med mitt hjärta, men har var lite lagomt trött sådär så vi pratade bara ett tag. Åh idag har jag varit helt överdrivet glad blandat med lite ledsen, men just nu känner jag mig så jävla uppåt! :D Äntligen, efter flera dagars "emo-mode" då jag knappt kunnat sova, drömt mardrömmar och vaknat titt som tätt på natten. Dessutom har jag känt mig deppig och nere på dagarna också. Hoppas mitt glada humör håller i sig!

Den här veckan kommer bli riktigt körig tror jag, med hur mycket som helst att göra. Längtar verkligen tills helgen kommer! Har skolarbeten upp över öronen. Vill verkligen börja med körkortsteorin, men har ju aldrig tid :( Vet inte vad jag ska prioritera! Blir nog körkortsteori hela helgen, det måste jag. Har ett arbete som ska redovisas imorrn som jag inte ens börjat med ännu för det är så svårt, så ska göra det jag kan nu. Det var ändå flera stycken som tyckte det var jättesvårt. Nu ska jag sätta igång med det!


Det här är då jag i veckan haha.. Med lite rödsprängda ögon och superstressad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0