Huvudvärk

Är jätteallergisk och har huvudvärk. Vart hemma från religionen och filosofin, men när väntar jag på att Ida snart ska hämta upp mig så ska vi åka till psykologin och lämna in arbetet och redovisa. Blä. Sen lär jag nog "stämma" av med min religionlärare och filosofilärare och se om jag missade nå viktigt. Drömde sjuka drömmar inatt igen, fjärde natten i rad.. Kan det sluta nån gång?


t.r.ö.ö.ö.t.t c.h.e.y!

Nä nu lär jag klä på mig och trycka i mig nå frukost, Ida är här på typ tio/femton minuter! :) Slutar klockan tolv i alla fall, så skönt att man är tidigt hemma. Fast inte för det spelar nån roll, för jag måste i vilket fall som helst plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0