Ibland hinner man med mycket på en dag



En lektion idag, sen till optikern och hämta nya glasögonen. Lär ta ett tag innan jag vänjer mig vid dom.. Sen till apoteket med Ida, hem och åt mat, duschade, iväg till Anna, sen möte, ätit massa godis och gott där och nu känns det som att man ska rulla fram. Mötet gick i alla fall ovanligt fort för att vara oss.

Nu ska jag plocka ögonbrynen för jag färgade dom tidigare idag, sen är det pluggdags, Big brother och kanske ett samtal till C. Oj vad man hinner med att leva känner jag! Fullt ös medvetslös. Är helt död på kvällarna nu. Plus att jag har vistats bland tolv hundar sammanlagt idag, så jag är något allergisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0