Lite färg i duschen

Har en känsla av att min pojkvän kommer stå i duschen rätt länge numera, som ett barn på julafton ;) Köpte bland annat ett LED-duschmunstycke åt honom för de tjatade han om sist jag var här nere. Det var faktiskt rätt tufft, ska prova duscha imorgon ja! Sen hade mamma, lillebror, pappa och hans tjej + hennes barn också köpt presenter åt honom. Han har fått massa fint idag. Hans pappa och Marianne var förbi och imorgon kommer Kerstin och hans farmor.



Nu ska jag vänta på att C och hunden kommer hem, för dom har skjutsat hem Leif till Vittersjö. Sneglar lite på Big brother och funderar på om jag ska bli trött nån gång, råkade sova till halv fem idag haha! ;) Något med ångest hade jag.. Fast var ju vaken från nio till ett, så har sovit totalt sex timmar sen jag kom hit och det är ju inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0