Nattinlägg


Finns nog faktiskt inget bättre än att veta att man har någon att komma hem till som väntar på en, och någon att dela täcke med varje kväll. Jag hade kunnat stanna här föralltid, men snart går tåget norrut.

Kunde inte sova tidigare så gick upp och satte mig och kollade teve. Om tio min är programmet som jag kollar slut så då ska jag fylla en vattenflaska och krypa ner i sängen bredvid C som jag först måste lyckas pula in i hörnet så jag får plats, för just nu tar han upp hela sängen :) Vovven är jättebusig nu och springer runt med en leksak och morrar för sig själv så får se om man kan somna. Nu har hon slängt leksaken åt C och står och tittar på honom och pratar. Tur att han är allt ifrån lättväckt i alla fall. Hoppas att jag är frisk imorgon också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0