Nollställd

Blev lite nollställd nu såhär på kvällskvisten. Vet inte varför, vart tom på nå sätt. Knasigt känns det. Det är så mycket nu så man vet knappt vart man ska börja eller vad man ska göra.

Kom hem halv nio och tänkte lägga mig redan då för jag var helt död, men jag bestämde mig för att det var lite överambitiöst så jag blev vaken ett tag till. Pratade med C tills för en halvtimme sen, då stängde jag av datorn och tänkte sova men kom på att jag var sjukt hungrig så blev en macka och nu slog jag på datorn igen för man kan inte sova direkt när man ätit.

Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och krypa ner under täcket och fundera lite. Tror jag är lite glad innerst inne fast man är så trött så man knappt vet fram eller bak :) Tvättstuga sju imorgon, nu sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0