Nyklippt hår och slingat!

Christoffers kusin Sophie är så jäkla snäll, idag har hon fixat mitt hår igen :D Det blev slingat och klippt. och jag är nöjd. Var rätt slitet men känns inte så kort nu ändå, jag vill ju få det långt igen men det verkar ta en hel evighet att få det så långt som jag hade det innan jag började blondera det för typ ett och ett halvt år sen... Jaja det växer lite i alla fall! Eller ja, jag kollade just på bilder och det har fan växt mycket ändå.. Var ju typ till axlarna i juli för de var så förstört.



Slänger säkert upp bilder imorrn! Syns lite dåligt i det här ljuset, men det var inte meningen att det skulle synas på bilden heller så ;) Slingorna ska få bli solblekta men sen innan sommaren ska vi slinga på lite igen och låta det blekas av solen sedan. Blir nog supert! Är ju inte säker på vad jag vill ha för hårfärg alls, men det här ska nog bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0