Pluggvecka it is, återigen...

Bloggen verkade inte må nå bra igår, inte ett enda inlägg syntes för mig? Varken gamla eller nya.. Den mådde nog inte nå bra idag heller så då fick jag mixtra i kodmallarna och nu verkar det funka. Tur att man är en nöt när det gäller sånt där.

Är inte på det minsta bra humör idag, bara massa jävla stress och skit hela tiden och skolarbeten som ska göras och redovisas som man inte fattar ett skit av! Mamma hjälpte mig med svenskan igår så den blev klar. Imorgon ska jag ta hem bokrecensionen på engelska som jag fick tillbaka idag för den ska rättas. Har samhälls-seminarie på onsdag (det är den som jag fattar noll av), engelskatalet har jag säkert också då om man nu hinner. Har gjort ungefär halva religion/psykologiarbetet så jag börjar bli rätt så klar med allt vi har att göra nu. Till helgen åker vi till stugan och då ska jag nöta körkortsteori har jag lovat mig själv, så att man kommer nån vart med det också nån gång.

Nu ska jag fortsätta vara lite grinig, kolla efter jobb, snart gå till pappa och äta, sen iväg och hålla kurs. Efter det blir det plugg och Big brother. Denna vecka blir en pluggvecka liksom förra, och jag längtar nå sjukligt till den är över! Eller i alla fall till fredag, för då borde allt plugg vara klart!

MÖSSPÅTAGNING PÅ FREDAG OCH DÅ ÄR DET BARA FYRA VECKOR KVAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0