Sommarväder och sommarklänning

Skrev ett långt inlägg förut men det gick inte att publicera och sparades inte som utkast heller så jag gav upp. Blev i alla fall inte att åka till stugan i helg för både pappa och Jonte har haft feber och varit sjuka. Så jag ska sitta hemma och viga helgen till körkortsplugg, ska bara få tummen ur röven först.

Varit och och promenerat en timme idag i det fina vädret med min hund. Så jäkla härligt var det och nu känns det att sommaren än på gång, fastän det känns lite overkligt. Dessutom ska vi äta världens godaste mat idag också med ett glas vin till.

Sen skrev jag om att jag fick min klänning som jag beställde här för ett tag sen. Den satt perfekt men såklart var boobsen för stora, fastän det stod på sidan att alla som köpt den hade kunnat ha den även om dom inte hade minituttar. Några hade till och med typ samma bh-storlek som mig. Vad man än beställer så är det alltid för litet över brösten, det börjar bli ganska störande. Kan inte heller ha en större storlek för eftersom den satt bra annars så kommer det se ut som att jag har ett tält på mig då. Jajaaa, ska behålla den i alla fall för det såg inte så konstigt ut men sömmen slutade typ 1-2 cm för högt upp, så får se om den hänger med på nå äventyr i sommar eller om jag ger jag bort den till nån som kan använda den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0