Sovit bort hela dagen igen

Lär nog börja ställa klockan, sov fan till halv tre idag. Illa! Man hinner ju inte göra nånting av dagarna. Var i alla fall uppe från klockan sex till klockan åtta för jag vart pigg när Christoffer klev upp imorse. Så jag satte mig vid datorn en sväng, rastade hunden och plockade lite i lägenheten.


"Morgon"-prommis med fröken svartvit klockan tre, som är på äventyr och letar efter pinne

Efter vi tog en till prommis strax före tre, så städade jag lägenheten när vi kom tillbaka. Så det enda som behöver göras nu är dammsugas och diskas. Men det får herrn stå för idag. Nu ska jag sticka ner näsan i körkortsböckerna en sväng hade jag tänkt. Sen är det dusch och mat innan vi får främmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0