Tågar upp till Norrland idag

Har braaa lust att boka om biljetten igen och stanna tills studenten. Fast det har jag lust att göra redan i söndags. Men men, måste verkligen till tandläkaren imorgon och sen har jag en viktig lektion där jag ska göra klart ett arbete. Betygen läggs på måndag. På tisdag ska vi åka till Killinge(?) med klassen och övernatta i kåtor och sova i sovsäckar eller nått? Haha DÖR. Plus att vi ska leka lekar som varje bil vi åker i ska komma på. Men kul, trodde vi var nitton år? Får se om man ens orkar följa med, känner mig verkligen inte taggad haha. Vill inte sova i en kåta i en jävla sovsäck...

Plus att jag är på sämst humör idag men det ska väl gå bra ändå. Har sån jävla lock i örat att jag mår illa också! Ska vänta in herrn som har slutat jobba nu, och sen hoppa i duschen och försöka höra om nån av hans kompisar kan skriva ut min biljett. Tror jag ska kila ner på Ica nu och köpa lite gott till tågresan.

Uppdaterar väl imorgon när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0