Tevekändisar på tåget

Jag har träffat Filip Hammar och Fredrik Wikingsson! De åkte på samma tåg som mig igår, och körde upp en kamera i ansiktet på mig helt oförberett när de sprang runt och filmade inför nått nytt, som tydligen ska heta Får vi följa med? Vart ett jäkla liv helt plötsligt, några som skämtade och skrek att dom blev klämda mellan tåget och jag suckade och undrade vad det var för mongon, i princip. Dom var rätt så högljudda. Så såg jag en kamera och en massa snubbar, helt plötsligt sitter kameramannen framför mig med kameran mot mig och folk går förbi med ett bord typ? Så ser jag sen att det är Filip och Fredrik!



Dom gick tyvärr aldrig förbi en gång till, då hade jag nog tagit en bild på dom. Men var rätt kul att se dom, dom var trevliga och glada och pratade med folk lite längre fram som såg att det var dom och blev nyfikna på vad dom gjorde. Sen åkte Kerstin och Tobbe (Stoffes fostermamma/gamla låtsasmamma och hennes man) på samma tåg upp till Boden så jag hade nån att prata med då och då i alla fall.

Nä, det var då bara det jag tänkte berätta för tillfället :) Nu ska jag invänta Idogirl så ska vi dra på Coop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0