Måndag 30 maj 2011

Trött tjej. Dagen har gått fort som tusan. Iväg till skolan vid elva för att lämna igen de sista böckerna och hämta låset till skåpet. Hem och hann vara hemma typ en timme, sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till klubben och lämnade igen min nyckel. Sedan till Åhlins för att kika på nån studentpresent, sen handlade vi. Hem och åt, sen gick jag och hälsade på Anna. Åkte på möte, mamma hämtade, vi for och begravde pippi i skogen och sen hem. Har knåpat ihop en ny header, tryck F5 om ni inte ser den.

Ska hoppa i duschen nu och sen prova nya tandkrämen! Har hört att den är bra faktiskt, vet inte om det stämmer men äh jag provar! Kanske har man vitare tänder om någon vecka, man kan ju alltid hoppas. Avslutar dagen med att vänta på att mitt hjärta ska ringa mig. Han håller på att fixa våran fina bil inför ombesiktningen imorgon, så jag hoppas det går bra.


Denivit ska bleka tänderna och missfärgningar om man har några såna men det har inte jag. Jag färgade ögonbrynen igår också så nu ser man ju ut som en människa igen utan att behöva måla dit några!

Jag kom på att jag nyss missade Big brother!?! Fan ocksååå. Får spela in reprisen och avsnittet som går imorgon, för jag drar ju iväg till Killinge med min kära klass, kul. Jag och Ida tar egen bil och sticker hem på kvällen/natten för vi pallade verkligen inte sova över i en kåta haha. Så imorgon blir det nog inga blogginlägg skulle jag tro. Undra om man kanske ska ta med kameran imorgon? Får fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0