Helgen i det stora hela

Kanske ska passa på att dra helgen i det stora hela när jag ändå inte har något bättre för mig.. Eller ja, lördag och så idag. Inte för att det hänt så mycket, men på lördag vaknade jag nog vid ett-tiden och gjorde inte ett skit förrän vad halv sex-tiden då jag gick hem till Sophie och Micke. Tittade på teve, surrade och drack några glas vin där med dom, Sophies pappa och någon bekant till dom.
Halv nio hade dom bokat bord på Nex så då knallade jag hem och väntade på att Ida skulle sluta. Hann se lite av en film med pappa och hans tjej och ta ett glas vin. Ida hämtade mig före tio nån gång och sen var vi ute och raggade till klockan tre på natten. Hittade även på Martin som var med oss ett tag men som vi körde hem sen. Lagomt full grabb haha.

Idag sov jag till klockan två, det är galet vad jag har börjat sova länge haha.. Var länge sen jag gjorde det så ofta faktiskt. Men i alla fall, gjorde inte mycket klokt förrän jag drog iväg med mamma kring sextiden och tränade lite hund. Hemma vid åtta efter att ha ätit glass och Ida hämtade upp mig när vi slutat och vi drog på Coop. Köpte nån ny(?) Bonaqua eller hur det stavas, med jordgubb och rabarber. Den var helt okej ändå!

Slänger upp två bilder från i söndags på min knodd. Han ser förmodligen ut sådär nu när han sover, förutom att han tyvärr inte har nå skägg nå mer. Men han är dölle för det. Puss på'n!



Tänkte skriva att jag nyss pratat med Christoffer men då skulle jag ljuga för tiden har rusat iväg och vi la väl på för en och en halv timme sen haha. Ska upp om lite mindre än åtta timmar så jag funderar på att sova så man inte försover sig imorgon? Ja det får nog bli så, ska borsta tänderna och fixa till lakanet i sängen som jag alltid ska envisas med att slita bort när jag sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0