Bara sådär för att

Jag längtar efter:
Julen, nyår, min födelsedag (litegrann iaf!) och att få komma till Gällivare och träffa min familj och kompisar!

Jag ledsen över:

Som oftast för att jag aldrig orkar ta tag i körkortet. Både ångest & ledsen över att jag aldrig får tummen ur..

Jag äter helst:
Goda saker hehe?! Men spontant såhär typ jordgubbar, choklad, fruktsallad, efterrätter och sånt gott!!

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:

Jag vet inte?! Har ingen skräckblandad förtjusning inför något vad jag vet nu i alla fall?

Det finaste jag vet är:

Att få somna och vakna bredvid världens bästa kille.

Jag läser:

Inte så mycket, och inte något speciellt! Räknas facebook-statusar hehe?? Hade vart helt okej med en dagstidning nu när man bara går hemma, men sånt prioriterar vi väl inte direkt att lägga pengarna på.

Jag är galet stressad över:

Att jag aldrig tar körkort, att jag inte har något jobb, hur allt ska gå runt osv.

Jag lyssnar helst på:

Musik? Lyssnar väl på det allra mesta ändå, inget speciellt just nu såhär..

Jag drömmer om:

Fast ekonomi, att åka utomlands, sluta noja så mycket, shoppa på Ikea!! (hehe), sätta upp fler grejer i lägenheten, leva och må supert nu och hela tiden!

Jag blir nostalgisk av:

Titta på gamla bilder och tänka på gamla minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0