Fredag idag och ingen rubrik

Sov kanske lite väl länge idag men jag var så trött så det fick gå för sig. Skulle uträtta ärenden på stan senare men allt hade ju stängt tidigt för att det är Alla helgona imorgon, vilket vi inte direkt hade koll på ;) Så det blev bara lite mjölk och bröd som vi inhandlade, sen hem och då for Christoffer på träning och jag och Jesper gick till Tempo och köpte läsk. Sen lagade jag mat, hade tvättstuga, C kom hem, vi kollade på Idol och sen kom Jesper och Dennis förbi hit och dom är här än. Och eftersom våran soffa är så liten så lär jag sitta på golvet och titta på teve, kul sådär ;) Och efter flytten är den helt slut, känns som att den har blivit nedsutten av en 200 kilos rockabillybrud eller nått sånt hehe.

Pojkarna spelar zombiespel och jag väntar på att Idol ska börja igen så jag får titta på nå annat än zombies. Nu är det "bara" 10 dagar kvar tills internet kommer ju -.- Ska bli skönt att kunna göra nå annat när det ska spelas tevespel osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0