Just me and the dog

Fan vilken jobbig migrän jag hade igår, ville bara spy hela tiden :( Christoffer for iväg med Martin och handlade, kom hem med lite nödvändigheter + lite gott till kvällen, sen mjöl, ägg, kakao, vaniljsocker och sånt, undra vad han ville säga med det? ;) Min migrän gick över efter ett tag, C for iväg och var fyllechaffis och just innan han kom hem igen där vid halv tvåtiden så fick jag migrän igen!! Fast den gick över lite fortare den här gången som tur var. Vid halv fyra hoppade jag in i duschen och duschade så tyst som möjligt för att undvika att bli vräkt, haha nä men det hörs inte så bra så ibland så får man faktiskt duscha mitt i natten. Sen skutt i säng och prata lite innan vi somnade.

Har nyss kommit in från en långpromenad med hunden. Det är bara jag och hon hemma för Christoffer är i Bergby och lagar bilen. Hoppas verkligen inte att det krånglar, vill att allt går bra och att bilen går som den ska så att han kan köra hem den. För då kan vi börja åka och handla grejer till lägenheten, hyra ett släp och tömma gamla förrådet osv.


Lillbusan och jag tidigare idag

Ska slå igång nån serie nu tror jag, om jag hittar någon bra. Sen ska jag göra iordning maten så vi kan äta så fort Christoffer kommer hem, men det blir nog först ikväll skulle jag tro, tar säkert lång tid att fixa bilen.. Tog två timmar att riva den när han skulle kolla vad som var fel med den, så tar väl minst lika lång tid nu, sen ska allt monteras bort och monteras dit osv.. Kanske hinner slänga ihop en efterrätt också i brist på annat? Det är ju trots allt lördag ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

<3 fina ni!

2011-11-20 @ 09:16:44
URL: http://liivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0