Kaffe och bulla!!

Ica var lite schyssta och skickade två "gåvor" till mig för att jag har flyttat, så vi åkte dit idag och hämtade kaffe och bullar så det blev lite fika nu på kvällen :) Kaffe och en bulle för den vuxna, och te och en bulle för lilla jag. Kommer nog aldrig att lära mig dricka kaffe. Det luktar gott, men smakar inte likadant haha..



Dom var också snälla och skickade en rabattkupong så vi shoppade med oss lite annat också, fast inte så mycket. Perfekt med sånt när råttorna dansar på bordet (typ), tur att det blir andra bullar snart!

Igår gick jag och la mig klockan 20.00 haha! Helt sjukt, var så trött så jag höll på att somna i soffan när vi satt och tittade på teve.. Pappa ringde en sväng efter nio så jag vaknade då, sen somnade jag om direkt och vaknade igen klockan ett och var så hungrig så jag höll på att spy! Så kokade lite nudlar och blev vaken till tre, sen somnade jag igen och var pigg och glad när jag vaknade :) Var sen på långprommis med hunden, sen har jag lagat mat och inte gjort mycket mer.

Ska snart skutta i duschen, efter att Lyxfällan är slut. Sen får den som lever se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0