Onsdag it is

Idag har vi fått hem nya soffan :D Eftersom vi båda två har lika kort stubin, är lite lätt aggressiva och har lika bra tålamod så blev det lite fula ord mellan skruvandet. Inte till varandra då utan soffan såklart haha! Men nu är benen på plats och allt blev bra! Den är riktigt stor och jag ska fundera lite mer på hur vi ska göra med möbleringen i hörnet på långsidan. Men det blir morgondagens eller kanske så helgens projekt?


Soffan nyss hemkommen. Bästa bilden hittills på lägenheten? ;) Man ser ju liiiite åtminstone. Bilder kommer framöver skulle jag tro, efter att vi köpt lite grejer iaf!

Christoffer är och fixar bilen igen.. Den blev klar igår, men så när den var klar så började den pissa olja så han gav upp och försöker sig på det idag. Och jävlar om den inte blir klar då blir jag sur! För jag vill åka på Ikea i veckan, och kunna ha en bil när man ska handla osv. Underlättar väldigt mycket!

Ska slå på en serie nu och gotta mig lite i väntan på att herrn kommer hem. När jag är klar med serien, har bara fem avsnitt (40 min/avsnitt) kvar :(, så ska jag bära ner delarna av gamla soffan till förrådet och duscha. Kanske även betar av lite på disken om jag orkar, så att inte herrn behöver diska allt själv.

Och så en annan sak: jag vill dricka glögg, och köpa julklappar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0