Söndagkväll

Idag har vi varit på Jysk, Dollar store och Rusta en sväng. Har köpt en ny fin skrikrosa tvättkorg ;) Fast det var faktiskt inte jag som vela ha den färgen haha! Sen köpte vi lite nödvändiga grejor, hårsnoddar, en ljusslinga och sånt. Så nu är balkongräcket lite julklätt! Kan inte fatta att det är första advent redan? Är inte van vid att vara utan snö då..

Har satt upp ett till par gardiner i vardagsrummet, vi har tre fönster men bara två gardiner som är lika. Dessutom saknades en gardinstång men vi har fått en av Christoffers mamma i fredags så nu har vi tre gardinstänger i vardagsrummet. Fast vi har bara tre lika gardiner av en sort och den är lite somrig så det hänger två lika och sen en annan men det ser inte fy skam ut ändå. Måste såklart köpa likadana men det blir framtidens projekt.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det på med myskläderna (inte för att jag har nå speciellt på mig nu heller men) och kolla Gustavsson 3 tr. Sen har jag ingen aning om vad som händer men kanske slår igång en film? :) Herrskapet skulle ut och sladda med bilen i alla fall, men det står jag över.. Film och resten av det goda som är kvar från helgen blir det nog innan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0