Tryck F5 om ni inte ser nya headern!

Knåpat ihop ny header bara sådär för att, eller kanske för att den gamla bara var nånting som jag slängde ihop i förrgår för att jag var less på att jag redan haft den tidigare alldeles för länge. Nu kanske den här stannar ett tag? Vi får se hur snabbt jag lessnar :P

Vart i alla fall ingen tidig kväll igår som jag hade tänkt mig, men la väl mig vid halv ett-tiden tror jag. Sen vaknade jag vid tre när min fulla pojkvän kom instaplandes och så blev jag vaken till typ fem innan jag somnade igen, eftersom jag blev lite störd av en viss persons öl-snarkningar... Han snarknar nå äckligt högt när han har druckit och det gör de svårt att sova. Försökte hålla för hans näsa men då slutade han andas istället haha?! Så jag fick helt enkelt plågas av snarkningarna tills jag somnade.


I brist på annat, så en gammal bild från i vintras/våras tror jag, när det var fullmåne

Vaknade pigg och glad imorse, eller ja pigg åtminstone haha ;) Tog en prommis med vovven i det svinkalla vädret, luften här är så kall så det är inte sant!! Sen kirra jag frukost och så drog C iväg och spelade innebandymatch. Nu väntar jag på att han ska ta sig till duschen nångång så jag också kan få duscha sen, och så undrar jag vad tusan vi ska äta idag? Har verkligen ingen aning, så få se vad det kan bli. Allt ligger ju i frysen nu :( Orkade inte ta fram något igår, så jag får väl ångra det nu när jag inte vet vad vi ska äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0