Ingen bra kväll igår

Min kväll blev inte skitkul igår. Tog ut en form ur ugnen och hade tankarna någon annanstans så jag hade grytlappar i ena handen men tog direkt på formen med den andra... Vilket då resulterade i att jag brände mig utav bara fan, stod i köket och grinade i en timme för att det gjorde så ont, medan jag sköljde fingrarna under iskallt vatten. Till saken hör ju också att jag bränt mig som typ 10 åring på snabbplattan, åkte in på akuten för jag hade så ont och fick sova med fingrarna i vattenglas i jag vet inte hur många nätter, så jag är redan rädd för spisen, hur löjligt det än låter. Det är först nu på senare tid som jag vågat ta ur grejer ur ugnen, men nu gick väl det åt helvete det med.. Jag är livrädd när jag steker grejer för att det ska sprätta osv, men det har gått lättare nu fast nu lär jag ju vara rädd igen för det gjorde så jävla ont igår.

Jaja, sen efter att jag stått och sköljt fingrarna i en timme så satt jag med fingrarna i vattenglas i två timmar innan jag gick och la mig. Så som ni säkert har räknat ut så vart det varken dammsugat eller diskat. Och säckarna vart inte heller urpackade för Christoffer hade ju ingen som tjatade på han om det :P Stackarn hann inte få skägget rakat heller så det får jag ta och göra idag.

Eftersom jag var så duktig igår så behöver jag bara koka lite ris idag för jag förberedde för middagen igår redan. Har felanmält en massa saker idag så får se när de kommer hit och tittar på det.. Nu har vi nog gjort säkert 15 felanmälningar sen vi flyttade in, tur att det inte är världens största fel i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0