Citronte

Plurrade i badkaret med en cool kille här för några timmar sen. Inte ska man ha klaustrofobi när man badar två inte! Fast liiite större badkar hade inte skadat ;) Sen har vi druckit te medan Christoffer har spelat och jag har halvkollat lite på datorn. Men börjar närma sig ett par timmar sedan nu ser jag! Tiden går fort när man snöar fast vid datorn. Läggdags för min del, egentligen för länge sen men blev bra pigg efter att vi hade badat. Ska kvällsrasta hunden nu och sen hämta upp tvätten som ligger i torktumlaren, för det har jag inte hunnit med tidigare. Tvättade bara två maskiner idag så ska tvätta några till imorgon :)


Sånt här te, och socker i. Det var äckligt gott idag! Mycket godare än dom andra sorterna vi har hemma.

Imorgon hoppas jag att dom kommer och fixar lite av det vi har felanmält. Vi ska ringa fastighetsskötaren och gå ner i källaren med han och kolla vilket förråd som är vårat. För vi har bara matförråd i matkällaren nu, alla andra är upptagna och det som från början har stått vårat lägenhetsnummer är överkluddat och ditskrivet ett annat nummer istället, och fyllt med grejer :s Hoppas det löser sig fort, för vi behöver få tömt förrådet på Hertevägen och kunna ta ner alla banankartonger i förrådet.. Det kan vara bra att ha kvar dom, fast vi har tänkt bo här några år och jag sa till Christoffer när vi höll på att packa ur lastbilen på kvällen/natten när vi flyttade in att vi ser fan till att inte separera för jag orkar inte flytta nå mer! Så sjukt jobbigt, tråkigt, drygt och tungt.

Nu ska jag ner i tvättstugan, har nog hållt på med det här inlägget i minst en halvtimme för jag hittade massa annat att göra mitt i allt också. Sen är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0