Nytt i garderoben

Christoffer lär ha läst mina tankar för så fort jag publicerat inlägget igår så ringde han och sa att han var påväg ;) Så när han kom hem la vi oss typ direkt så fick jag äääntligen sova!

Hann vara ner på stan en sväng idag och shoppa lite till mig. Christoffer handlade för 1600 tidigare i veckan så han sa att jag också skulle få göra det. Rättvist ska det vara vet ni ;) Fast jag får ångest när jag köper dyra kläder, så jag velade inte köpa så mycket dyrt.. Christoffer valde alla kläder åt mig utom det vita linnet, han kan faktiskt han med! Hade han inte valt hade jag nog gått hem nästintill tomhänt haha.. Men ibland lär man ju få unna sig, det var hur länge som helst sen jag fyllde på garderoben så det var nödvändigt.


Grå t-shirt från Gina 99 kr, svart t-shirt från Gina 99 kr, vitt linne från Gina 99 kr, helsvart linne från JC 149 kr, flerfärgat linne från JC 199 kr, huvtröja från JC 200 kr på rea (399 kr)

Christoffer har åkt till Hedesunda för att fixa bilen hos en kompis. Dom fick kabla igång den så jag hoppas ju att den går hela vägen.. Men nytt batteri lär han säkert köpa för hans hade spruckit så han lånar ett nu. Hoppas dom blir klara, han skulle komma hem vid sju för då skulle hans kompis på hockey. Så då ska vi äta nånting gott tänkte jag. Vad är frågan, men det löser sig.

Håller på att fryser ihjäl nu så kanske ska koka lite te och äta en kiwi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0