Vill soooovaaa

Jag är så sjukt rastlös, nyss varit på sista rastningen med hunden och vet inte vad jag ska göra nu? Christoffer är påväg hem men tydligen så var batteriet dött och ja nå sånt, så han fick låna ett men kom inte så långt så dog det också så nu håller dom på att ladda det, eller ja dom har gjort det ett tag nu så jag hoppas han åker typ.. nu?

Vill ha hem han, för jag vill gå och lägga mig. Och det har jag inte ro att göra när jag vet att han har sovit dåligt, ska köra hem själv, det är mörkt ute och han har sommarsulorna på bilen. Ja det säger ju sig självt att jag sitter och biter på naglarna och hoppas att han kommer snart.

Nåja, har inte duschat för jag orkar inte så hade egentligen kunnat göra det men nä... Kollar klart Jersey shore som slutar på en halvtimme, sen vet jag inte. Komsi hemsi herrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0