Brumbrum

Idag har vi lämnat in Christoffers telefon på lagning. Den pojken slutar fan aldrig förvåna mig.. Har man en telefon för sextusen kronor så trodde i alla fall jag att man skulle vara försiktig med den, men nä. Nåja tur han har den försäkrad åtminstone.

Sen var vi på stan en sväng innan vi hämta upp hans kompis och skjutsade han till Hedemora för han skulle hämta en bil där. Den tjommen hade ju ingen koll alls så batteriet vela inte ladda i bilen så vi kom kanske en mil, sen fick grabbarna knuffa bilen åt sidan och lämna den mitt ute i ingenstans för att åka hem. Så imorgon skulle han väl köpa ett nytt batteri och köra dit och hämta den. Så får se om C ska köra han, isf så kanske jag hänger på då med så man slipper sitta hemma och uggla.

Vi hämtade upp Elin på hemvägen så passade på att glo in genom fönstrena i nya lägenheten och med hjälp av ficklampa så kunde vi se att dom hängt upp tapeterna i vardagsrummet och köket. Och tacka fan för att man kunde se in i köket, för nu kan jag sova gott inatt :P Har varit så sjukt nervös för hur tapeterna skulle se ut på väggen egentligen, men det blev bra. Vill flytta nuuuu! Packa imorgon lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0